Půlroční intenzivní mentoring a mastermind LinkedIn™ pro byznys je NEJdelší a zároveň NEJlépe hodnocený program v Linked Akademii. Co dělá tento program tak výjimečným? Jeho absolventi.
„Interakce ve skupině, vzájemná podpora, sdílení zkušeností a zpětná vazba – to je nenahraditelné. Ačkoliv jsou účastníci z různých oborů a firem, dokážou si navzájem obrovsky pomoct. A pro mě osobně je tohle půlroční putování s nimi srdcovka,“ říká Jana Bártíková, zakladatelka a mentorka programu.
Dnes vám představíme pět úspěšných absolventů, jejichž příběhy ukazují, jak různorodé mohou cesty k úspěchu na LinkedIn být.
Ivana je mentorka a koučka, která buduje obchodní týmy a do programu vstoupila s cílem minimalizovat čas strávený studenými hovory. Ušetřený čas chtěla efektivně využít ke komunikaci s její cílovkou. Největší výzvou pro ni bylo jasně definovat svou osobní značku a to, co na trhu nabízí.
Výsledkem mentoringu je i jasná komunikace, díky které zákazníci do 5 sekund pochopí, s čím jim Ivana může pomoci.
Ivaně dnes LinkedIn přivádí 90 % zákazníků a za poslední dva roky jí vygeneroval přibližně 2 miliony Kč.
Ondrej, jakožto marketér firmy Chropynska Group, už teorii LinkedIn ovládal, ale chyběla mu strategie, jak síť používat cíleně a systematicky. Největší výzvou pro něj bylo naučit se komunikovat sám za sebe, ne se jen schovávat za firemní stránku.
Díky dobře nastavené strategii a aktivitám z programu získal pro svou firmu 4 poptávky v hodnotě 5 milionů EUR.
Veronika přišla do programu jako marketingová specialistka ve společnosti Swagelok. Chtěla nejen zlepšit svůj osobní branding, ale také přispět k efektivnějšímu využití LinkedIn v rámci celé firmy.
Díky mentoringu se stala interním expertem a podařilo se jí zapojit do ambasadoringu i obchodníky z Česka a Polska.
Diana přišla do programu s touhou etablovat se jako medical koučka v oboru, který u nás tehdy téměř nikdo neznal. Společně s Janou se zaměřily na budování její osobní značky i celkové povědomí o jejím oboru.
Dnes ji lidé na konferencích sami oslovují a díky viditelnosti na LinkedIn se dostala do povědomí širokého publika. A také obor, ve kterém působí.
Marek je zakladatel Abecedy lídra a podnikatel, který chtěl získávat klienty přes LinkedIn a vyvarovat se zbytečných chyb. Nejvíce oceňoval dlouhodobé vedení a možnost získávat okamžitou zpětnou vazbu.
Díky strategii, kterou si v programu důkladně vyzkoušel, se objem jeho zakázek od roku 2023 vyšplhal přibližně na 2 miliony Kč.
Tito absolventi jsou důkazem toho, že s jasnou strategií, podporou komunity a cíleným mentoringem lze LinkedIn proměnit v nástroj pro (váš) byznys.
Chcete také přepsat svůj LinkedIn příběh?
Další běh Půlročního intenzivního mentoringu a mastermind LinkedIn™ pro byznys startuje v dubnu. Přidáte se?