Lekce 4:
Budování značky na LinkedIn
Živě: čtvrtek 25. 4. 2019 od 20.00 h
Moje LinkedIn strategie
22 Komentářů
Atraktivní LinkedIn profil
35 Komentářů
Velká síť potenciálních zákazníků
26 Komentářů
Budování značky na LinkedIn
32 Komentářů
Přeměna kontaktů v zákazníky
6 Komentářů
Soubory ke stažení
Prostor pro vaše otázky a komentáře:
Komentáře nejsou povoleny.
Děkuji za dnešní lekci. Obsah byl velmi zajímavý, především mě zaujaly vychytávky kolem sdílení příspěvků s ohledem na různý dosah a také jsem se nově dozvěděla o možnostech doporučení, této funkcionality jsem si dosud nevšimla.
Ve sdílení kvalitního obsahu na LinkedIn vidím velký potenciál, jelikož jej zatím není mnoho.
Děkuji Kateřino!
praktické, přínosné, děkuji. Katka
Děkuji Katko!
Prosím odpovědět do skupiny. téma cílené hledání kontaktů
Škoda, že jste nedal dotaz sem, mohla jsem regovat ve vysílání…
Je v pořádku, když budu tvořit obsah někdy v AJ a někdy v ČJ?
jak založím skupinu? Katka
Má cenu dát # např. do Souhrnu ve vlastním profilu, aby šel snadněji vyhledat?
Ne jen do příspěvků
Jaký je rozdíl mezi zveřejnění příspěvku do skupiny „Veřejné – kdokoliv“ a „Pouze vaše Spojení“?
Tak teď je mi to jasné! Není vidět :)))
Ano, myslela jsem příspěvek, nikoli článek. Popis se mi do příspěvku totiž zatím nenahrál, ačkoli jsem ho zapsala přesně dle Tvého návodu 🙁
snižuje proklik v článku také dosah?
Doplňuji dotaz, lze přidat popis do obrázku i v příspěvku?
Jani, jak jsi přidala k obrázku popis?
Proč se více šíří příspěvky z osobního profilu?
Komu to vlasně sdílím? Kdo to sdílení uvidí?
Co je hashtag?
Má cenu dát # např. do Souhrnu ve vlastním profilu, aby šel snadněji vyhledat?
emotikony dneska vypustili
Cíl byl 25, mám víc o 35. Myslím, že tak 30 je těch, které neznám.
Oslovila jsem kontakty, které znám, ale také hodně kontaktů, které neznám, ale spadají do cílové skupiny. Také mne začalo oslovovat hodně lidí samo.
Ano, podařilo se mi získat kontakt s někým, koho jsem osobně neznala.
cíl 26, teď mám o 28 víc, jen se snažím si vybírat, viz můj komentář v uzavřené skupině, jde mi zejména o to, komu sdílím a co vidím od od ostatních, mám poměrně specifickou cílovku B2B
Také 11ks, nedával jsem si cíl.
30(( Katka
Ano, už vídím
Jirka
cíl byl 50 a mám 200 nových spojení:-)
Cíl 20, později jsem o 10 přidala…takže cíl: 30, k dnešku mám o 52 kontaktů víc.
Vidím. 11ks, Katka
Dobrý večer, vysílání v pořádku – vidíme, slyšíme. 🙂
Zatím nic nevidim, neslysim