Za co firmy zbytečně utrácí peníze na LinkedIn? 

Pro firmy je často obtížné vyhodnotit, kde je přínos jejich aktivit na LinkedIn. Kde zbytečně pálí energii, čas a peníze? To vám prozradíme v článku.    Placené nástroje a služby LinkedIn: Kdy jsou zbytečné?  Placená...

Celý článek

Víte o tom? LinkedIn dokáže generovat až 80 % B2B leadů 

LinkedIn je bezkonkurenční platformou pro B2B marketing – celosvětově generuje až 80 % všech B2B leadů. A pokud to dokáže v globálním měřítku, proč by nemohl přinést stejně silné výsledky i u nás?...

Celý článek

5 absolventů, 5 příběhů: Co dokáže půl roku mentoringu? 

Půlroční intenzivní mentoring a mastermind LinkedIn™ pro byznys je NEJdelší a zároveň NEJlépe hodnocený program v Linked Akademii. Co dělá tento program tak výjimečným? Jeho absolventi.   „Interakce ve skupině, vzájemná podpora, sdílení zkušeností...

Celý článek

191 hodin živého vysílání: Páteční on-line káva slaví 6 let  

Je pátek, je 13 h a já vás vítám u dalšího dílu svého pořadu Páteční on-line káva s LinkedIn. Těmito slovy Jana Bartíková už 6 let zahajuje své pravidelné vysílání. Z původně komorního formátu...

Celý článek

90 % zákazníků mi generuje výhradně LinkedIn, říká Ivana Vítková.

LinkedIn vám může nahradit obchodníka, markeťáka i PR specialistu. Pro podnikatele je tato síť jedinečnou příležitostí ukázat nadšení pro svou práci, budovat osobní značku a přitahovat správné zákazníky. Pokud to děláte dobře...

Celý článek

Jak se za 5 týdnů naučíte získávat zákazníky na LinkedIn ?

Vaši budoucí zákazníci na LinkedIn jsou, stejně jako vy. Pojďme se podívat, jak se s nimi můžete efektivně propojit a vybudovat vztahy, které končí obchodem.  Co vám brání udělat si z LinkedIn nástroj pro...

Celý článek

Neurověda na LinkedIn: Jak se dostat do mysli zákazníku?   

Věděli jste, že nevědomá část našeho mozku zpracovává neuvěřitelných 40 milionů impulsů za sekundu, zatímco vědomá mysl zvládne pouhých 40? Podívejme se společně s Tomášem Buškem na fascinující svět neurolingvistického programování (NLP). Co...

Celý článek

„Já vás znám, sleduju vás na LinkedIn!“ Jak Judita získává klienty díky budování značky na síti 

Pořád váháte, jestli budovat svou značku na LinkedIn? Pak vás možná inspiruje příběh Judity, která dnes úspěšně zviditelňuje ekologické projekty právě na LinkedIn. Ale nebylo to ze dne na den. Její cesta k publikování...

Celý článek

LinkedIn Best Practice (část 1.)

Na LinkedIn jsem 16 let. Jako byznysový nástroj pro získávání nových zákazníků ho používám 10 let. Posledních 8 let učím firmy a podnikatele generovat z LinkedIn leady a poptávky. Vyzkoušela jsem za ty roky...

Celý článek

LinkedIn Best Practice (část 2.)

Na čem stojí úspěšná strategie LinkedIn pro byznys? Co mi ukázalo 16 let na téhle síti? Na co jsem si metodou pokus-omyl přišla za posledních 10 let, kdy používám LinkedIn jako byznysový nástroj...

Celý článek