Jak předběhnout konkurenci?

Trh se mění. Nejspíš jste to už také zaznamenali. Opatrnost, šetření, zdlouhavější rozhodování, tlak na cenu…

Zdá se, že získat nového zákazníka už nebude tak snadné, jako dřív. Proto je třeba se začít chovat chytře. A využít takových cest k zákazníkům, které vaše konkurence nezná nebo neumí používat. Být před ní o krok napřed, získat náskok, výhodu.

Tou největší výhodou, kterou můžete mít je, když o vás váš potenciální zákazník už předem něco ví. Když už vás zná, ví, co umíte a dokážete, ví, že jste dobří a má ve vás důvěru. A to ještě před tím, než se setkáte osobně. Pak vás může konkurence, která přijde se svou nabídku „na studeno“ jen těžko předběhnout…

Kde získat náskok a výhodu?

Kde se můžete se svým potenciálním zákazníkem poznat a propojit se? Kde s ním můžete komunikovat, budovat si vztah a získávat si důvěru?

Kde se můžete dostat snadno na schůzku s tím správným člověkem na správné pozici ve správné firmě? A jít na ni z úplně jiné pozice, než vaše konkurence?

Odkud vám budou časem chodit poptávky na vaše služby a produkty samy?

Na LinkedIn – celosvětově nejúspěšnější sítí pro byznys. LinkedIn generuje celosvětově 80% B2B leadů ze všech sociálních sítí.

U nás ho, jako prodejní a marketingový nástroj, zatím využívá jen asi 1% členů. Většina uživatelů sítě – vašich potenciálních zákazníků, rozhodovatelů ve firmách – je tady pasivní. Ale jsou tady otevřeni informacím a kontaktům, které jim pomohou naplňovat jejich pracovní a byznysové cíle a potřeby. Tedy vám, vašim informacím, know-how, produktům, službám…

To vám dává velkou konkurenční výhodu… Pokud:

Používáte LinkedIn pro byznys naplno a správně?

Na LinkedIn je spousta podnikatelů a firem, které v něm vidí byznysový potenciál. Ale nevyužívají ho. Nejčastěji proto, že nevědí, jak tuto síť správně používat, aby jim generovala nové zákazníky.

Možná, že ně dnes patříte i vy. Pokud vám zatím LinkedIn nepřivádí nové zákazníky, nepoužíváte ho naplno a správněAle to můžete právě teď změnit.

Můžete se dostat snadno ke svým zákazníkům tam, kde jsou, kde na vás čekají a kde nemáte konkurenci.

Pokud budete mít SPRÁVNOU STRATEGII a vědět, JAK.

A s tím vám pomůžu.

TADY SE DOZVÍTE JAK >>>

Jana Bártíková

Přečtěte si také: Ambasadoring – úspěšná firemní strategie na LinkedIn >>>

Jana Bártíková
Obchodu se věnuji celý život. Už v roce 1991 jsem nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby jsem pro různé firmy a značky pracovala na zvyšování obratu a podílu na trhu. Ať to bylo v roli provozní ředitelky řetězce Rossmann, na pozici ředitelky českého zastoupení estonské módní značky či Sales Managerky značky Dior pro český a slovenský trh. Jako lektorka jsem vytvořila a realizovala vzdělávací program pro celý obchodní tým Kofoly, který vedl k restartu obchodní strategie a získání 2. pozice na trhu. Od roku 2013 podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90 % mých prodejů, objednávek a zakázek. Z toho 90 % poptávek přichází z LinkedIn za mnou... Už od roku 2015 učím firmy a podnikatele jak získávat nové zákazníky a klienty díky LinkedIn. Mými kurzy o LinkedIn už prošlo více než 3 000 účastníků.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..