Fakt, že LinkedIn má v ČR obrovský (a zatím nevyužívaný) potenciál pro byznys, si můžeme ilustrovat celosvětovými statistikami.
Počet členů sítě se v ČR od roku 2016 zdvojnásobil. Zájem o LinkedIn jako nástroj obchodu a marketingu u nás roste.
Přesto stále jen velmi malé procento uživatelů dělá na LinkedIn ty správné aktivity, které vedou k získávání zákazníků. Například příspěvky, které jsou jedním z hlavních nástrojů budování značky, publikuje v průměru jen 1 – 2% uživatelů.
A v tom se skrývá skvělá příležitost: Pokud začnete používat LinkedIn pro byznys TEĎ, nebudete mít na této síti prakticky žádnou konkurenci…
Má to však jednu podmínku. Musíte používat LinkedIn správně. Je to úplně jiná síť, než Facebook, Instagram nebo Twitter. Na LinkedIn jsou funkce, nástroje a možnosti, které na jiných sítích nenajdete. Pokud chcete, aby vám LinkedIn generoval byznys, musíte ho používat jinak, než ostatní sítě.
Jak na to? To vás ráda naučím ve svém kurzu Akademie LinkedIn pro byznys. Předám vám zde své letité zkušenosti s používáním sítě LinkedIn pro byznys. LinkedIn mi generuje 90% všech mých prodejů, z toho 80% poptávek přichází z LinkedIn za mnou. Přihlášky uzavírám už brzy. Více o kurzu se dozvíte zde >>>
Jana Bártíková
Líbí se vám článek? Sdílejte ho na LinkedIn:
ZDROJE:
Josh Gallant, 48 Eye-Opening LinkedIn Statistics For B2B Marketers In 2019: https://foundationinc.co/lab/b2b-marketing-linkedin-stats/
Maddy Osman, Mind-Blowing LinkedIn Statistics and Facts (2019): https://kinsta.com/blog/linkedin-statistics/
LinkedIn Sales Navigator
Přečtěte si také: 4 unikátní kvality sítě LinkedIn pro byznys >>>