Jana Bártíková
Lektor a konzultant LinkedIn pro byznys, zakladatelka Linked Akademie
Těším se na naše on-line setkání na webináři:
Jak získávat ZÁKAZNÍKY na LinkedIn
Co vás zajímá? Jaké konkrétní informace si chcete z webináře odnést? Na co se chcete zeptat?
SVOJE OTÁZKY MI NAPIŠTE UŽ DNES SEM:
Komentáře nejsou povoleny.
Jana Bártíková
Lektoka a konzultantka LinkedIn pro byznys, autorka a lektorka Linked Akademie
Na LinkedIn jsem od roku 2007. Dokud jsem byla zaměstnanec, získala jsem díky této síti velmi zajímavé pracovní nabídky. Od roku 2013 podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90% mých prodejů a objednávek a zakázek.
Od roku 2015 učím své klienty, jednotlivce i firmy, jak získávat nové zákazníky a klienty díky LinkedIn. Mými kurzy o LinkedIn už prošlo více než 1.000 účastníků.
Dobrý den, jaké tipy příspěvků dávat? Články, případové studie, pozvánky, něco jako inforgrafiky? Jak často, a mohou být stejné, jako příspěvky na FB?
Dobrý den. Jak správně oslovit zákazníky (případně i firmy) na psychologické poradenství a koučink? Kam cílit?
Dobrý deň,
ako často uverejňovať príspevky na linkedin?
Aké príspevky uverejňovať.
Vážená Jano,
zatím nemám žádné zkušenosti s Linkedin, proto se ptám, zda je pro mě vhodný jako pro dětskou terapeutku a odbornici na výchovu dětí. Do budoucna mám v plánu nabízet i online produkty.
Děkuji za odpověď.
Zdeňka Ráčková
Zdravím Vás Jano, zajímalo by mne, kde čerpat inspiraci na relevantní obsah a jak často a kdy své příspěvky postovat? Jaké další aktivity vyvíjet na podporu osobního brandu? Sleduji svůj Social Selling Index a potřebovala bych některé hodnoty ještě vylepšit 🙂 Děkuji za tipy!
Dobrý den Jano, v naší firmě se snažíme Linkedin trochu rozjet. Nás byznys je v B2B segmentu. Došla jsem k názoru,že pokud chceme pracovat s LI,tak musíme využít naše obchodní zástupce. Zde se ale potykam s jinym názorem vedení. Bojí se,kdyz vylepšíme profily našim obchodním zástupcům a ještě jiným členům našeho týmu,kteří jsou v kontaktu se zákazníky,tak o ne přijdou. Vznikne vetsi šance,že je nekdo přetáhne. Jak s tímto bojovat?
Dobrý den Jano, s LI nemám vůbec žádné zkušenosti a rád bych se zeptal jaká témate je možné na LI prezentovat, tím myslím, zda to musí být jen „byznysová“ témata nebo třeba i témata z oblasti turistiky. Abych byl konrétní. Mám webové stránky o cestování po USA a dělám konzultace pro ty, kteří by rádi na dovolenou do USA bez cestovky, ale nemají čas nebo chuť zjišťovat vše potřebné. Je možné i s tímto tématem jít na LI? Děkuji Standa
Dobrý deň, Janko.
Som študentkou vo Viedni a zároveň pracujem v reklamnej agentúre, v ktorej vytvárame a ponúkame rôzne on-line reklamné produkty. Do konca minulého roka som pracovala na technickom úseku reklám a od nového roka pracujem ako obchodník. Zamestnávateľom mám nastavený predajný cieľ na rok 2020 a preto uvažujem nad Vaším online kurzom.
Je možné sa na LinkedIn zviditeľniť aj pre ponuku online reklamy (ako produktu) a získavať tak nových zákazníkov k dosiahnutiu cieľa? Základný profil mám vytvorený.
Predom Vám ďakujem za odpoveď, ak sa mi vyjadríte vo webinári určenom iným cieľovým skupinám. Som prihlásená a budem netrpezlivo čakať ???