Jasně, že žádnou strategii na LinkedIn nepotřebujete. Můžete tady prostě být jen tak. Číst si a komentovat posty, které vás baví, propojovat se nahodile s tím, kde je vám sympatický, trávit tady hodiny nebo se přijít podívat jednou za měsíc.
Pokud nemáte záměr přeměnit LinkedIn ve zdroj svých zákazníků, je to úplně v pořádku.
Jestli ale chcete, aby vám LinkedIn generoval nové leady, poptávky, klienty a zakázky… Bez strategie to půjde těžko.
Jak si LinkedIn strategii postavit
Tvorba LinkedIn strategie je o tom „dát hlavy dohromady“, přemýšlet, mluvit a zapisovat. Klást si správné otázky a co nejkonkrétněji na ně odpovídat.
Moji klienti mi říkají, že jim pomáhá, když se ptá někdo z venku. To pro ně dělám já na LinkedIn strategických workshopech, kde spolu tvoříme JEJICH specifickou strategii a plán. Dokážu z nich „vytáhnout“ do důležité.
JAK TEDY NA TO?
Ano, čeká vás dost práce. Pokud však chcete mít výsledky, je to práce moc důležitá. To ostatně ukazují i výsledky našich klientů, kteří podle společně vytvořené strategie jedou. (Ti druzí pak, bohužel, prošli kurz u nás zbytečně…).
Nemusíte být na tu náročnou práci sami. Napište mi a vaši LinkedIn strategii vytvoříme společně s vámi a vašimi kolegy.
Jana Bártíková
Líbil se vám článek? Sdílejte ho na LinkedIn:
Přečtěte si také: Ambasadoring – úspěšná LinkedIn strategie >>>